Support for dokumentløsningen
Digital dokumenthåndtering handler ofte om å integrere helheten. Ofte blir ulike typer dokumenter digitalisert med støtte fra forskjellige systemer, som vi syr sammen til en helhet. Noen ganger mangler det brikker i puslespillet for å gjøre hele prosessen digital, og da kan vi sørge for å få disse brikkene på plass så alt kan automatiseres. Ekspertene våre støtter deg hele veien på den digitale reisen.
Hvordan kan vi hjelpe deg i dag?
Serviceavtale
Moderne multimaskiner krever regelmessig service for å fungere optimalt. Med grunnavtalen forsikrer vi at multifunksjonssystemet fungerer som det skal. Dette betyr at vi vedlikeholder, rengjør og bytter ut deler i henhold til produsentens anbefalinger. I grunnavtalen inngår: reisetid, arbeidstid, reservedeler, forebyggende service, ordinær service og beredskapstjeneste, responsgebyr og garantert responstid på maksimalt åtte timer ved et eventuelt driftsstopp.
Siden alle selskaper er forskjellige, kan vi skreddersy supportavtalen med smarte tilleggstjenester som gjør løsningen komplett. Da tar serviceteknikerne våre seg av alt relatert til dokumenthåndteringen, slik at du kan legge fullt fokus på virksomheten din.